2023 Sportsman 570 EPS SP ÖHLINS T3b
Polaris on esitellyt uuden ammattikäyttöön ja erittäin vaativaan ajoon varustellun Sportsman 570 SP -mallin. Sportsman 570 SP -mallin ajo-ominaisuudet nopeassa ja vaativassa maastossa ovat huippuluokkaa. Edessä ja takana on erillisjousitus tupla A-tukivarsilla, joiden vaimennustehoa ja kestävyyttä on lisätty tehdasasennetuilla erittäin tunnetuilla ja laadukkailla Öhlins 36D -kaasuiskunvaimentimilla (4 kpl). Öhlins 36D -iskunvaimentajat on testasttu ja säädetty juuri Sportsman 570 SP -malliin sopiviksi. Jousen esijännitystä voi säätää mikäli lasti on erittäin painavaa. Lisäksi Öhlins on täysin purettavissa ja huollettavissa. Ja ne voidaan lisäsäätää tarvittaessa shimmaamalla. Öhlins-malli sopii juuri sinulle joka ajat paljon vaativissa maastoissa ja laitteelta vaaditaan kestävyyttä. Myös Off Road -harrastajille SP Öhlins malli on todella loistava vaihtoehto uuden huippu alustansa ansiosta !
Maailman myydyin mönkijämalli ja moninkertainen testivoittaja. Siinä on automaattinen 100 % neliveto, joka reagoi nopeasti ilman erillisiä kytkemisiä, mikäli sutimista tapahtuu. Uudessa Sportsman 570 EFI -mallissa on ProStarTM -moottori DOHC-neliventtiilitekniikalla. Voimaa on taatusti kaikkeen käyttöön! Alustan tekniikkaa suojaa metallinen pohjalevy. Tavaratelineiden kantavuudet edessä 42 kg ja takana 82 kg. Maavara 292 mm. Lisäksi edessä on erillinen 24 litran vesitiivis tavaratila ja takana 8l. tavaratila.
Tutustu, koeaja ja vertaa, huomaat miksi Sportsman on niin ylivoimainen !
- Täysin uusi, upea ja tyylikäs muotoilu
- Led valot edessä ja takana, myös ohjauksen mukana kääntyvä LED työvalo
- Enemmän tehoa, + 9hv
- Uusi tehokas 22 Ah akku
- Pikakytkentäpistoke lataukselle
- Entistäkin pehmeämpi liikkeelle lähdön kytkentä
- High Performance CloseRatio automaattinen 100% neliveto
- Uudet tiivistetyt alustan helat
- Parannetut jarruletkut
- Parannetut A-tukivarret
- Täysin tiivistetty virtalukko
- Uudet vahvat tavaratelineet uusilla sidontapisteillä
- Tavaretelineen sidontakaide edessä
- Karjapuskuri edessä vakiovarusteena
- Käsisuojat vakiovarusteena
- Korkeampi maavara (340 mm)
- 26″ CST renkaat 14″ aluvanteilla
- Polaris sähkövinssin asennusvalmius
- Glacier-puskulevyn pikakiinnitys
Sähkötoiminen ohjaustehostin toimii tehokkaimmin juuri silloin, kun sitä tarvitaan – hitaassa vauhdissa, äärimmilleen lastattuna ja telasarjalla varustettuna. Tehostus vähenee automaattisesti elektronisen ohjauksen avulla, kun tehostuksen tarve laskee kuten nopeammassa vauhdissa, ja näin optimaaliset ajo-ominaisuudet säilyvät joka tilanteessa. EPS-malleissa on lisäksi ANTI KICKBACK -toiminto, jolloin maaston epätasaisuudet eivät siirry iskuina ohjaustangolla.
ADC-alamäkijarru ja EBS-moottorijarru
Turvallisen mönkijän ominaisuuksiin kuuluvat jokaiseen pyörään vaikuttavien hydraulisten levyjarrujen lisäksi sähköisesti toimiva ADC-alamäkijarru ja EBS-moottorijarru
High Performance neliveto
Erittäin nopeasti (lähes viiveettä) kytkevä automaattinen CloseRatio neliveto
Miksi Polaris on niin suosittu ?
1: Moninkertainen testivoittaja
2: Tehokas ja taloudellinen DOHC EFI -moottori
3: Erinomainen nopeudenrajoitin
4: Alhainen polttoaineen kulutus
5: Automaattinen nopeasti reagoiva 100 % neliveto
6: Ohjauksen mukana kääntyvä työvalo
7: Erinomaisen hyvät ajo-ominaisuudet varsinkin vaikeakulkuisessa maastossa
8: Maavara, vetokyky ja lastauskyky vailla vertaa
9: Pieni kääntösäde, joka lisää ketteryyttä maastossa
10: Helppo, mukava ja turvallinen ajettava – koko perheen käyttöön
11: Vesitiiviit tavaratilat edessä ja takana (24l/8l)
12: Laaja pikakiinnitteinen L&R lisävarustevalikoima
TEKNISET TIEDOT :
Moottori | 1-sylinterinen, 4-tahtinen DOHC | |
Jäähdytysjärjestelmä | nestejäähdytys | |
Polttoainejärjestelmä | EFI | |
Sylinterimitat | 567 cm3 | |
Voimansiirto | autom. PVT-variaattori, automaattinen Hi-Perf. 100% neliveto | |
Sytytysjärjestelmä | Bosch ECM | |
Käynnistys | sähkö | |
Mittaristo | 4″ LCD Rider Information Center / Bluetooth | |
Vaihteisto | Hidas ja nopea eteen, vapaa, peruutus ja parkki | |
Pituus (mm) | 2108 | |
Leveys (mm) | 1212 | |
Korkeus (mm) | 1454 | |
Akseliväli (mm) | 1321 | |
Istuinkorkeus | 901mm | |
Maavara (mm) | 340 | |
Polttoainesäiliö (L) | 17 | |
Renkaat, edessä | 26×8- R14 aluvanteilla | |
Renkaat, takana | 26×10-R14 aluvanteilla | |
Jarrut, edessä | yhdestä vivusta toimivat hydrauliset levyjarrut |
Jarrut, takana | yhdestä vivusta toimivat hydrauliset levyjarrut | |
Etujousitus | A-tukivarret | |
Takajousitus | A-tukivarret | |
Joustovara edessä | 208mm, Öhlins kaasuiskunvaimennus | |
Joustovara takana | 241mm, Öhlins kaasuiskunvaimennus | |
Latausjärjestelmän teho | 660w / 22 Ah akku | |
Kuivapaino | 481 | |
Kuormauskyky edessä (kg) | 41 | |
Kuormauskyky takana (kg) | 82 | |
Istuinpaikat | Rekisteröity kahdelle | |
Valot | LED ajovalot ja takavalot | |
Ohjaus | EPS ohjaustehostin | |
Virranulosotto | vakio | |
Muu varustelu | ADC ja EBS jarrut, EPS ohjaustehostin, ohjauksen mukana kääntyvä työvalo, vetokoukku, virtapistoke peräkärrylle, tíivis etutavaratila, Lock&Ride valmius, integroitu puskulevyn kiinnitys, CloseRatio 4×4, latauspiste | |
T3b traktorimalli | T3b – max 60 km/h | |
Saatavana myös L7e-tieliikennemallina | Ei | |
Saatavana myös maastomallina | Ei | |
Hinta | 14 490 € |