Maailman ylivoimaisesti suosituin mönkijämalli varusteltuna maatilojen ja raskaan työn tarpeisiin.
Tutustu, koeaja ja vertaa, huomaat miksi Sportsman 570 AGRI on niin ylivoimainen.
Esittelyvideo AGRI PRO mallissa vakiona olevasta säädettävästä GPS Geofence nopeudenrajoittimesta alla !
Maailman myydyin mönkijämalli ja moninkertainen testivoittaja. Siinä on automaattinen 100 % neliveto, joka reagoi nopeasti ilman erillisiä kytkemisiä, mikäli sutimista tapahtuu. Uudessa Sportsman 570 EFI -mallissa on nykyaikainen, vähäpäästöinen ja bensapihi ProStarTM nelitahtimoottori DOHC neliventtiilitekniikalla. Voimaa on taatusti kaikkeen käyttöön! Alustan tekniikkaa suojaa metallinen pohjalevy. Maavara on 279 mm. Tavaratelineiden kantavuudet edessä 42 kg ja takana 82 kg.
EPS-ohjaustehostin
Sähkötoiminen ohjaustehostin toimii tehokkaimmin juuri silloin, kun sitä tarvitaan – hitaassa vauhdissa, äärimmilleen lastattuna ja telasarjalla varustettuna. Tehostus vähenee automaattisesti elektronisen ohjauksen avulla, kun tehostuksen tarve laskee kuten nopeammassa vauhdissa, ja näin optimaaliset ajo-ominaisuudet säilyvät joka tilanteessa. EPS -malleissa on lisäksi ANTI KICKBACK -toiminto, jolloin maaston epätasaisuudet eivät siirry iskuina ohjaustangolle. Ohjaustehostin on 3-portaisesti säädettävä , low ,med ,high.
Sportsman 570 EFI EPS AGRI PRO uudistukset:
- täysin uusi, upea ja tyylikäs muotoilu
- led valot edessä ja takana, myös työvalo
- enemmän tehoa, + 9hv
- uusi tehokas 22 Ah akku
- pikakytkentäpistoke lataukselle
- entistäkin pehmeämpi liikkeelle lähdön kytkentä
- uudet tiivistetyt alustan helat
- parannetut jarruletkut
- parannetut A-tukivarret
- täysin tiivistetty virtalukko
- teräs tavaratelineet
- uudet ja kestävämmät/isommat 25” Carlisle -renkaat
- korkeampi maavara (296 mm)
- Polaris sähkövinssin asennusvalmius
- Glacier-puskulevyn pikakiinnitys
- huippunopeuden säätö
- GPS paikannin
Uusia lisävarusteita :
- Rockford Fosgate Blutooth -audiojärjestelmä
- parannetut kahvalämmittimet
- uusia Lock&Ride-tavarankuljetuslaatikoita
- uudet karjapuskurit
T3b-malli
Saa ajaa tiellä 60 km/h
Rekisteröity kahdelle
Väri: Metallihohto vihreä
Ympäristö on tärkeämpi yhä useimmille meistä. Arvostatko alhaista polttoaineen kulutusta?
Polaris on kehittänyt uusiin malleihinsa erittäin nykyaikaiset ja tehokkaat moottorit. Uusien tehokkaiden DOHC-moottoreiden polttoaineen syöttöä ohjataan Bosch Motronic -järjestelmän kautta. Polaris-moottorit ovat markkinoiden bensapiheimpiä ja luonnollisesti myös niiden päästöt ovat alentuneet merkittävästi. Polariksen polttoaineen kulutus on todistetusti kilpailijoitaan alhaisempi (lue Mönkijä –lehden testi 2/2014 ja Koneviesti 8/2015). Esimerkiksi uusimman Koneviestin vertailussa Polaris Pro Star 570 EFI-moottori kulutti vain 2,33 l tunnissa.
Sportsman 570 – faktat :
- maailman ja Suomen suosituin automaattinen mönkijämalli
- T3b-mallisto on rekisteröity kahdelle (60 km/h)
- saatavana myös T3a rekisteröitynä (40 km/h)
- osa malleista saatavana myös EU-maasto- ja L7e-malleina
- automaattinen 100 % neliveto
- tehokas ja bensapihi 4-tahti/4-venttiili DOHC -moottori (NRMM hyväksytty)
- sähkötoiminen kaasunohjaus ja lähes huomaamattomasti toimiva nopedenrajoitus
- erillisjousitus edessä ja takana
- todella kevyt, mukava ja helppo ajettavuus niin tiellä kuin maastossa
- progressiivinen EPS-ohjaustehostin (EPS-mallit)
- EBS-moottorijarru (EPS-mallit)
- ADC-alamäkijarru (SP-mallit)
- pieni kääntösäde – ketterä maastossa
- yhdestä kahvasta toimivat hydrauliset levyjarrut vaikuttavat kaikkiin pyöriin
- ohjauksen mukana kääntyvä työvalo
- kannelinen ja vesitiivis tavaratila edessä ja takana
- vetokoukku ja sähköpistoke vakiovarusteena
- monipuolinen ja selkeälukuinen 4″ LCD Riders Information Center-mittaristo
- pistoke huoltolataukselle
- laaja ja monipuolinen/pikakiinnitteinen Lock&Ride-lisävarustus
Tärkeimmät lisävarusteet :
- Lock&Ride-pikakiinnitteinen puskulevysarja
- Sähkövinssi
- Prospector-telasarja
- Lock&Ride-pikakiinnitteiset tavaraboxit
- Lock&Ridet-tuulilasit
- Kahva- ja peukalon lämmittimet
Tekniset tiedot :
Moottori | 1-sylinterinen, 4-tahtinen DOHC | |
Jäähdytysjärjestelmä | nestejäähdytys | |
Polttoainejärjestelmä | EFI | |
Sylinterimitat | 567 cm3 | |
Voimansiirto | automaattinen 100% neliveto, PVT-variaattori | |
Sytytysjärjestelmä | Bosch ECM | |
Käynnistys | sähkö | |
Mittaristo | 4″ LCD Rider Information Center / GPS | |
Vaihteisto | Hidas ja nopea eteen, vapaa, peruutus ja parkki | |
Pituus (mm) | 2101 | |
Leveys (mm) | 1212 | |
Korkeus (mm) | 1409 | |
Akseliväli (mm) | 1293 | |
Istuinkorkeus | 857mm | |
Maavara (mm) | 279 | |
Polttoainesäiliö (L) | 17 | |
Renkaat, edessä | 25×8-12 | |
Renkaat, takana | 25×11-12 | |
Jarrut, edessä | yhdestä vivusta toimivat hydrauliset levyjarrut |
Jarrut, takana | yhdestä vivusta toimivat hydrauliset levyjarrut | |
Etujousitus | MacPherson | |
Takajousitus | A-tukivarret | |
Joustovara edessä | 208mm | |
Joustovara takana | 241mm | |
Latausjärjestelmän teho | 660w, 22Ah akku | |
Kuivapaino | 465 | |
Kuormauskyky edessä (kg) | 41 | |
Kuormauskyky takana (kg) | 82 | |
Istuinpaikat | Rekisteröity kahdelle | |
Valot | LED ajovalot ja takavalot | |
Ohjaus | EPS ohjaustehostin | |
Virranulosotto | vakio | |
Muu varustelu | säädettävä EPS -ohjaustehostin, ohjauksen mukana kääntyvä työvalo, tiivis etutavaraboxi, vetokoukku, virtapistoke peräkärrylle, Lock&Ride valmius, integroitu puskulevyn kiinnitys, LCD mittaristo/GPS, nopeuden säätö, teräs tavaratelineet | |
Saatavana myös traktorimallina | T3b – max 60 km/h | |
Saatavana myös L7e-tieliikennemallina | Ei | |
Saatavana myös maastomallina | Ei | |
Hinta | 12 390 € +tk |