Upea maastokuvioinen Sportsman Hunter malli mahtavilla vakiovarusteilla.
Tutustu, koeaja ja vertaa, huomaat miksi Polaris Sportsman on niin ylivoimainen !
Sportsman 570 uudistukset :
- Täysin uusi, upea ja tyylikäs muotoilu
- Led valot edessä ja takana, myös ohjauksen mukana kääntyvä LED työvalo
- Enemmän tehoa, + 9hv
- Uusi tehokas 22 Ah akku
- Pikakytkentäpistoke lataukselle
- Entistäkin pehmeämpi liikkeelle lähdön kytkentä
- Uudet tiivistetyt alustan helat
- Parannetut jarruletkut
- Parannetut A-tukivarret
- Täysin tiivistetty virtalukko
- Uudet vahvat tavaratelineet uusilla sidontapisteillä
- 26” CST -renkaat 14″ aluvanteilla
- Aikaisempaa korkeampi maavara (340 mm)
- Polaris testivoittaja 2500lbs sähkövinssi vakiovarusteena (Hunter -malli)
- Kahva- ja peukalolämmittimet vakiovarusteena (Hunter -malli)
- Etu- ja takakarjapuskuri vakiovarusteena (Hunter -malli)
- Etu-ja takatavaratelineen lisäkaide (Hunter-malli)
- Glacier-puskulevyn pikakiinnitys
Ympäristö on tärkeämpi yhä useimmille meistä. Arvostatko alhaista polttoaineen kulutusta?
Polaris on kehittänyt uusiin malleihinsa erittäin nykyaikaiset ja tehokkaat moottorit. Uusien tehokkaiden DOHC-moottoreiden polttoaineen syöttöä ohjataan Bosch Motronic -järjestelmän kautta. Polaris-moottorit ovat markkinoiden bensapiheimpiä ja luonnollisesti myös niiden päästöt ovat alentuneet merkittävästi. Polariksen polttoaineen kulutus on todistetusti kilpailijoitaan alhaisempi. Esimerkiksi uusimman Koneviestin vertailussa Polaris Pro Star 570 EFI-moottori kulutti vain 2,33 l tunnissa
Polaris 2500 HD vinssi vakiona
Laadukkaat 26” CST -maastorenkaat upeilla mustilla 14″ aluvanteilla vakiona
EPS-ohjaustehostin
Sähkötoiminen säädettävä ohjaustehostin toimii tehokkaimmin juuri silloin, kun sitä tarvitaan – hitaassa vauhdissa, äärimmilleen lastattuna ja telasarjalla varustettuna. Tehostus vähenee automaattisesti elektronisen ohjauksen avulla, kun tehostuksen tarve laskee kuten nopeammassa vauhdissa, ja näin optimaaliset ajo-ominaisuudet säilyvät joka tilanteessa. EPS -malleissa on lisäksi ANTI KICKBACK -toiminto, jolloin maaston epätasaisuudet eivät siirry iskuina ohjaustangolle. Voit myös itse säätää tehostinta, siinä on 3 eri asentoa : Low, Med, High.
Polaris kahva- ja peukalolämmittimet vakiona
Tekniset tiedot:
Moottori | 1-sylinterinen, 4-tahtinen DOHC | |
Jäähdytysjärjestelmä | nestejäähdytys | |
Polttoainejärjestelmä | EFI | |
Sylinterimitat | 567 cm3 | |
Voimansiirto | automaattinen 100% neliveto, PVT-variaattori | |
Sytytysjärjestelmä | Bosch ECM | |
Käynnistys | sähkö | |
Mittaristo | 4″ digi LCD Rider Information Center | |
Vaihteisto | Hidas ja nopea eteen, vapaa, peruutus ja parkki | |
Pituus (mm) | 2108 | |
Leveys (mm) | 1219 | |
Korkeus (mm) | 1439 | |
Akseliväli (mm) | 1283 | |
Istuinkorkeus | 901mm | |
Maavara (mm) | 340 | |
Polttoainesäiliö (L) | 17 | |
Renkaat, edessä | 26×8-R14 (aluvanteet) | |
Renkaat, takana | 26×10-R14 (aluvanteet) | |
Jarrut, edessä | yhdestä vivusta toimivat hydrauliset levyjarrut |
Jarrut, takana | yhdestä vivusta toimivat hydrauliset levyjarrut | |
Etujousitus | MacPherson | |
Takajousitus | A-tukivarret | |
Joustovara edessä | 208mm | |
Joustovara takana | 241mm | |
Latausjärjestelmän teho | 660w, 22Ah akku | |
Kuivapaino | 340 | |
Kuormauskyky edessä (kg) | 41 | |
Kuormauskyky takana (kg) | 82 | |
Istuinpaikat | Rekisteröity kahdelle | |
Valot | LED ajovalot ja takavalot | |
Ohjaus | EPS | |
Virranulosotto | vakio | |
Muu varustelu | Säädettävä EPS-ohjaustehostin, ohjauksen mukana kääntyvä työvalo, tiivis etu- ja takatavaraboxi, vetokoukku, virtapistoke peräkärrylle, Lock&Ride valmius, integroitu puskulevyn kiinnitys, LCD mittaristo, sähkövinssi, kahva- ja peukalonlämmittimet, etu- ja takapuskuri, tavaratelineiden lisälaidat | |
Saatavana myös traktorimallina | T3b – max 60 km/h | |
Saatavana myös L7e-tieliikennemallina | Ei | |
Saatavana myös maastomallina | Ei | |
Hinta | 13 390 € +tk |