TERVETULOA PARHAILLE KAUPOILLE !
Maailman ja Suomen ylivoimaisesti suosituin mönkijämalli.
Tutustu, koeaja ja vertaa, huomaat miksi Sportsman on niin ylivoimainen.
Maailman ja Suomen myydyin mönkijämalli ja moninkertainen testivoittaja. Siinä on automaattinen 100 % neliveto, joka reagoi nopeasti ilman erillisiä kytkemisiä, mikäli sutimista tapahtuu. Uudessa Sportsman 570 EFI -mallissa on nykyaikainen, vähäpäästöinen ja bensapihi ProStarTM nelitahtimoottori DOHC neliventtiilitekniikalla. Voimaa on taatusti kaikkeen käyttöön ! Alustan tekniikkaa suojaa metallinen pohjalevy. Maavara on 279 mm. Tavaratelineiden kantavuudet edessä 42 kg ja takana 82 kg. Vakiovarusteena on vetokoukku, valojen pistorasia, taustapeilit ja suuntavilkut.
- 20,8 cm (8.2″) / 24,1 cm (9.5″) Etu/takajousto
- Automaattinen 100 % neliveto
- 29,6 cm (11.6″) maavara
- LED-valot
- 680 kb (1500 lb) vetokyky
- Yhteensä 123 kg lastauskyky etu- ja takatelineellä
- 4-tahti DOHC 1-sylinterinen moottori
- 26″ CST-renkaat, 14″ aluvanteet
- EBS-moottorijarru
- Tri-Mode EPS -ohjaustehostin
- 2500 Lb. Polaris-vinssi
- Etu-telineen kaide
- Onyx Black -väri
EPS-ohjaustehostin
Sähkötoiminen ohjaustehostin toimii tehokkaimmin juuri silloin, kun sitä tarvitaan – hitaassa vauhdissa, äärimmilleen lastattuna ja telasarjalla varustettuna. Tehostus vähenee automaattisesti elektronisen ohjauksen avulla, kun tehostuksen tarve laskee kuten nopeammassa vauhdissa, ja näin optimaaliset ajo-ominaisuudet säilyvät joka tilanteessa. EPS -malleissa on lisäksi ANTI KICKBACK -toiminto, jolloin maaston epätasaisuudet eivät siirry iskuina ohjaustangolle.
Ympäristö on tärkeämpi yhä useimmille meistä. Arvostatko alhaista polttoaineen kulutusta?
Polaris on kehittänyt uusiin malleihinsa erittäin nykyaikaiset ja tehokkaat moottorit. Uusien tehokkaiden DOHC-moottoreiden polttoaineen syöttöä ohjataan Bosch Motronic -järjestelmän kautta. Polaris-moottorit ovat markkinoiden bensapiheimpiä ja luonnollisesti myös niiden päästöt ovat alentuneet merkittävästi. Polariksen polttoaineen kulutus on todistetusti kilpailijoitaan alhaisempi (lue Mönkijä –lehden testi 2/2014 ja Koneviesti 8/2015). Esimerkiksi uusimman Koneviestin vertailussa Polaris Pro Star 570 EFI-moottori kulutti vain 2,33 l tunnissa.
Sportsman 570 – faktat :
- maailman ja Suomen suosituin automaattinen mönkijämalli
- T3b-mallisto on rekisteröity kahdelle (60 km/h)
- saatavana myös T3a rekisteröitynä (40 km/h)
- osa malleista saatavana myös EU-maasto- ja L7e-malleina
- automaattinen 100 % neliveto
- tehokas ja bensapihi 4-tahti/4-venttiili DOHC -moottori (NRMM hyväksytty)
- sähkötoiminen kaasunohjaus ja lähes huomaamattomasti toimiva nopedenrajoitus
- erillisjousitus edessä ja takana
- todella kevyt, mukava ja helppo ajettavuus niin tiellä kuin maastossa
- progressiivinen EPS-ohjaustehostin (EPS-mallit)
- EBS-moottorijarru (EPS-mallit)
- ADC-alamäkijarru (SP-mallit)
- pieni kääntösäde – ketterä maastossa
- yhdestä kahvasta toimivat hydrauliset levyjarrut vaikuttavat kaikkiin pyöriin
- ohjauksen mukana kääntyvä työvalo
- kannelinen ja vesitiivis tavaratila edessä ja takana
- vetokoukku ja sähköpistoke vakiovarusteena
- monipuolinen ja selkeälukuinen 4″ LCD Riders Information Center-mittaristo
- pistoke huoltolataukselle
- laaja ja monipuolinen/pikakiinnitteinen Lock&Ride-lisävarustus