Telasarjalla varustellulla mönkijällä onnistuu helposti:
- Kuntien talvivirkistyskohteiden huolto
- Kuntien metsäalueiden huolto
- Latuhöylän veto
- Tuulikaatojen korjuu
- Hiihtokeskuksien huoltotyöt
- Sähkölinjojen huolto- ja korjaustehtävät
- Pelastustehtävät
- Ranka-/tukkireen veto
- Ympärivuotinen liikkuminen vaikeakulkuisessa maastossa
Polaris Prospector 2.0 -telasarjat:
- Etenevyys äärimmäisen vaikeakulkuisessa maastossa
- Alkuperäinen telasarja ympärivuotiseen käyttöön
- Ylivoimainen veto – ja etenemiskyky
- Optimoitu välityssuhde Polaris nelivetoon
- Tehdastakuu säilyy (tarviketelasarjojen käyttö päättää laitteen tehdastakuun)
- Uusi patentoitu telamaton kuviointi (FlexEdge – tecnology) parantaa ajettavuutta
- Lisääntynyt telojen kosketuspinta-ala (leveämmät kumipyörät) parantaa etenevyyttä
- Etuteloissa erilliset vakaimet, jotka mahdollistavat entistäkin paremmat ajo-ominaisuudet
- Uuden komposiitti rungon ansiosta telasarja on merkittävästi aikaisempaa kevyempi
- Voidaan käyttää sekä lumella että kuivalla maalla.
- Ei liukurunkoa – erikseen voideltava napa. Sisäpuolinen vetojärjestelmä.
- Parannettu telojen kohtauskulma ja suuremmat kääntöpyörät mahdollistavat suuremman kantavuuden sekä ajokäytöksen maaston epätasaisuuksissa.
- Jousikuormitteinen Anti-Rotation System estää telaston ympäripyörähdyksen.
- Markkinoiden kevyin ohjattavuus
Sportsman 570 uudistukset:
- Täysin uusi, upea ja tyylikäs muotoilu
- Led valot edessä ja takana, myös ohjauksen mukana kääntyvä LED työvalo
- Integroidut suuntavilkut
- Enemmän tehoa, + 9hv
- Uusi tehokas 18 Ah akku (78 % enemmän käynnistystehoa)
- Pikakytkentäpistoke lataukselle
- Entistäkin pehmeämpi liikkeelle lähdön kytkentä
- Uudet tiivistetyt alustan helat
- Parannetut jarruletkut
- Parannetut A-tukivarret
- Täysin tiivistetty virtalukko
- Uudet vahvat tavaratelineet uusilla sidontapisteillä
- Tavaretelineen sidontakaide edessä
- Uudet ja kestävämmät/isommat 25” Carlisle -renkaat
- Korkeampi maavara (296 mm)
- Polaris sähkövinssin asennusvalmius
- Glacier-puskulevyn pikakiinnitys
EPS-ohjaustehostin
Sähkötoiminen ohjaustehostin toimii tehokkaimmin juuri silloin, kun sitä tarvitaan – hitaassa vauhdissa, äärimmilleen lastattuna ja telasarjalla varustettuna. Tehostus vähenee automaattisesti elektronisen ohjauksen avulla, kun tehostuksen tarve laskee kuten nopeammassa vauhdissa, ja näin optimaaliset ajo-ominaisuudet säilyvät joka tilanteessa. EPS -malleissa on lisäksi ANTI KICKBACK -toiminto, jolloin maaston epätasaisuudet eivät siirry iskuina ohjaustangolle.
Sportsman 570 faktat :
- Maailman ja Suomen suosituin automaattinen mönkijämalli
- T3b-mallisto on rekisteröity kahdelle (60 km/h)
- Saatavana myös T3a rekisteröitynä (40 km/h)
- Osa malleista saatavana myös EU-maasto- ja L7e-malleina
- Automaattinen 100 % neliveto
- Tehokas ja bensapihi 4-tahti/4-venttiili DOHC -moottori (NRMM hyväksytty)
- Sähkötoiminen kaasunohjaus ja huomaamattomasti toimiva nopedenrajoitus
- Erillisjousitus edessä ja takana
- Todella kevyt, mukava ja helppo ajettavuus niin tiellä kuin maastossa
- Progressiivinen EPS-ohjaustehostin (EPS-mallit)
- EBS-moottorijarru (EPS-mallit)
- ADC-alamäkijarru (SP-mallit)
- Pieni kääntösäde – ketterä maastossa
- Yhdestä kahvasta toimivat hydrauliset levyjarrut vaikuttavat kaikkiin pyöriin
- Ohjauksen mukana kääntyvä työvalo
- Kannelinen ja vesitiivis tavaratila edessä
- Vetokoukku ja sähköpistoke vakiovarusteena
- Monipuolinen ja selkeälukuinen 4″ LCD Rider Information Center-mittaristo
- Pistoke huoltolataukselle
- Laaja ja monipuolinen/pikakiinnitteinen Lock&Ride-lisävarustus
Ympäristö on tärkeämpi yhä useimmille meistä. Arvostatko alhaista polttoaineen kulutusta?
Polaris on kehittänyt uusiin malleihinsa erittäin nykyaikaiset ja tehokkaat moottorit. Uusien tehokkaiden DOHC-moottoreiden polttoaineen syöttöä ohjataan Bosch Motronic -järjestelmän kautta. Polaris-moottorit ovat markkinoiden bensapiheimpiä ja luonnollisesti myös niiden päästöt ovat alentuneet merkittävästi. Polariksen polttoaineen kulutus on todistetusti kilpailijoitaan alhaisempi (lue Mönkijä –lehden testi 2/2014 ja Koneviesti 8/2015). Esimerkiksi uusimman Koneviestin vertailussa Polaris Pro Star 570 EFI-moottori kulutti vain 2,33 l tunnissa
10 hyvää syytä hankkia Polaris Sportsman 570:
- Moninkertainen testivoittaja
- Maailman ja Suomen suosituin mönkijä
- Tehokas DOHC EFI -moottori vrt. muut merkit
- Markkinoiden paras nopeudenrajoitin (Mönkijälehti 1/2016)
- Alhaisin polttoaineen kulutus – 2,33 l/h (Koneviesti 8/2015), 9,2 l/100 km (Mönkijälehti 1/2016)
- Automaattinen nopeasti reagoiva 100 % neliveto (todistetusti markkinoiden paras – täydet 10 pistettä Mönkijälehti 1/2016)
- Erinomaisen hyvät ajo-ominaisuudet varsinkin vaikeakulkuisessa maastossa
- Maavara, vetokyky ja lastauskyky vailla vertaa
- Helppo, mukava ja turvallinen ajettava – koko perheen käyttöön! (Mönkijälehti 1/2016)
- Mahtava lisävarustevalikoima