Nyt heti toimitukseen !
Polaris Ranger 570 Nordic Radical Edition
T1b 60km/h 2-paikkainen traktorimönkijä lämpimällä hytillä
Hintaan sisältyy huippu varusteet kaupanpäälle:
- Radical hytin laaja lisäeristys (kysy lisätiedot lisäeristyksestä meiltä)
- Sisälokasuojat taakse
- Lisäsuoja pohjaan ja istuimien alle.
- ITP 15″ mustat aluvanteet 195/65R15 katurenkailla
- Polaris laajakuva peruutuspeili
Huh Huh mitkä varusteet ja vieläpä kaupanpäälle !
Laitteeseen kuuluva Polaris ProFit hyttipaketti sisältää:
- Pro-Fit fixed karkaistu tuulilasi
- Pro-Fit L&R Sport katto
- Pro-Fit fixed takalasi
- Pro-Fit sivuovet avattavilla ikkunoilla
- Tuulilasin pyyhisarja
- Hytin vesikiertoinen säädettävä lämmitinsarja
Kampanjahinta 18 490 € + 600€ toimituskulut
( PAKETIN SUOSITUSHINTA 25 452 € )
Myös paljon paljon muita lisävarusteita ja rengas vaihtoehtoja lisähintaan.
Me varustelemme laitteen juuri sinun toiveiden ja tarpeiden mukaan joten kysy tarjous !
Esimerkkeinä :
- Iso lukittava ja vesitiivis tavaralaatikko lavalle +280€
- Koko katon levyinen LED-kaukovalo +290€
- Vinssi ja Auravarustus alk. +1250€
- Haluamasi väri, (etukatteen maalaus, kaikki RAL-värit) +450 €
- DEFA Lohkolämmitin + sisätilan pistorasia +550€
plus paljon muita varusteita , KYSY !
Tilavasti, mukavasti ja turvallisesti kaksipaikkainen!
Hommat hoituu satoi tai paistoi.
Ranger soveltuu yleiskäyttöön kesämökeille, maatiloille sekä harrastuksiin. Sen ajaminen on helppoa ja turvallista. Ranger 570 EFI -mallissa on uusi vääntävä ja hiljainen 40-hevosvoiman ProStarTM DOHC-suoraruiskumoottori, ja se on vain n. 20 cm leveämpi kuin normaalit perusmönkijät, joten se kulkee sujuvasti samoilla maastojäljillä kuin tavalliset mallit. Rangerissa on automaattisen 100 % nelivedon lisäksi ainutlaatuinen TURF 1×4 -vetoalue, jolloin takatasauspyörästön lukitus kytkeytyy pois käytöstä. Tämän toiminnon ansioista kääntösäde pienenee, ohjaus kevenee, renkaiden kuluminen vähenee ja mönkijän jättämät jäljet pienenevät. Se on erittäin hyödyllinen toiminto ajettaessa asfaltilla, ruohokentillä ja arassa maastossa. Polaris IRS -erillisjousitus merkitsee käytännössä jämeriä ja mukavia ajo-ominaisuuksia. Kaikki pyörät pysyvät maastokontaktissa ja vedolla pahassakin maastossa, eikä epämiellyttävää keinuntaa synny.
Enemmän käyttöä, enemmän tekemistä ja saa ajaa myös tiellä!
Ota myös kaverisi kyytiin. Rangeriin mahtuu helposti ja turvallisesti kaksi henkilöä. Kyytiin on helppo nousta, ja siitä on helppo myös poistua. Rangereissa on hyväksytyt turvakaaret sekä turvavyöt ja -verkot molemmille matkaajille. Tilavalle kippilavalle voi lastata jopa 227 kg tavaraa. Ota perhe mukaan ja tule koeajolle, huomaat kuinka Ranger sopii mainiosti yhteisille marjastus-, kalastus- tai metsästysretkille. Sillä myös kuljetat helposti esim. puutarhan tarvikkeet ja teet lumityöt laulellen. Ja nuorison koulu- ja harrastusmatkatkin sujuvat huoletta, sillä ajamiseen tarvitset vain T-ajokortin (15 v). Ranger -traktorimönkijän vakuutus on edullinen, sitä ei tarvitse katsastaa, ja siitä voi yrityskäytössä saada veroetuja.
Automaattinen 100% neliveto ja lisäksi 1X4 TURF -tasauspyörästö
Automaattinen 100 % neliveto ja 1×4 Turf -veto. Polariksen nopeasti ja automaattisesti toimiva nelivetojärjestelmä on markkinoiden paras. TURF 1×4 -vetomahdollisuus, jonka ansiosta ajoneuvon kääntösäde pienempi ja arkoja maapintoja säästävä. Turf 1×4 -veto vähentää myös selvästi renkaiden sortoa ja näin niiden kulumista.
EPS-ohjaustehostin.
Sähkötoiminen ohjaustehostin toimii tehokkaimmin juuri silloin, kun sitä tarvitaan – hitaassa vauhdissa, äärimmilleen lastattuna ja telasarjalla varustettuna. Tehostus vähenee automaattisesti elektronisen ohjauksen avulla, kun tehostuksen tarve laskee kuten nopeammassa vauhdissa. Näin optimaaliset ajo-ominaisuudet säilyvät joka tilanteessa. EPS-malleissa on lisäksi ANTI KICKBACK -toiminto, jolloin maaston epätasaisuudet eivät siirry iskuina kuljettajan käsiin ratin kautta.
Moottori | 1-sylinterinen, 4-tahtinen DOHC | |
Jäähdytysjärjestelmä | nestejäähdytys | |
Polttoainejärjestelmä | EFI | |
Sylinterimitat | 567 cm3 | |
Voimansiirto | autom. PVT-variaattori, aut 100% neliveto, Turf 1×4 | |
Sytytysjärjestelmä | Bosch ECM | |
Käynnistys | sähkö | |
Mittaristo | vakio | |
Vaihteisto | Hidas ja nopea eteen, vapaa, peruutus ja parkki | |
Pituus (mm) | 2740 | |
Leveys (mm) | 1470 | |
Korkeus (mm) | 1850 | |
Akseliväli | 1854 | |
Maavara | 254 | |
Polttoainesäiliö | 34,1 | |
Renkaat, edessä | 25×8-12 |
Renkaat, takana | 25×11-12 | |
Jarrut, edessä | jalkapolkimella toimivat hydrauliset levyjarrut | |
Jarrut, takana | jalkapolkimella toimivat hydrauliset levyjarrut | |
Etujousitus | MacPherson | |
Takajousitus | A-tukivarret | |
Joustovara edessä | 229mm | |
Joustovara takana | 254mm | |
Latausjärjestelmän teho | 560w | |
Kuivapaino | 516 | |
Kuormauskyky edessä | ei | |
Kuormauskyky takana | 227 | |
Istuinpaikat | 2 | |
Valot | vakio | |
Ohjaus | EPS – pikasäädettävä ohjauspyörän korkeus | |
Virranulosotto | vakio |